Félelemek és Hullámok ide-oda   

2020.09.03

Félni vagy nem félni? Élni vagy nem élni?

      Olvastam valahol , hogy a félelemnélküliség ma a legnagyobb paránk S a tapasztalatom is ez,  hogy az emberek jobban félnek a változástól, mert az elméjük a jobbat nem ismeri. Amit az elme nem ismer az nem is létező a számára. Ezért a vágy, még nem elegendő ahhoz, hogy bevállaljanak új dolgokat is. Ha nemigen van más, ami lekösse a figyelmünket, az elménk elkalandozik, és nagyon gyakran olyan területekre téved, amelyek valami miatt aggasztanak bennünket - ez a hétköznapi szorongás alapvető oka. 

Van egy kèpem amely nem magam miatt nem hagy nyugodni, mely szerint jön a második hullám.
Mindenhol ezt hallom, olvasom hogy rettegnünk kell, becsengettek s rettenetesen félő, hogy ami most érkezik majd, ami most jön felénk durvàbb lesz.
Ha meghalljuk azt a szót hogy hullám mi az ami eszünkbe be jut elsőre?!
Ugye régen azért hogyha meghallottuk, talán emlèkeinkben egy balatoni hullám vagy egy tengeri hullám kèpe ugrott be. Mindenféleképpen vízzel, àramlàssal kapcsolatos volt ez a szó!
Most ha be írjátok a google-be hogy hullám egész elképesztő mert tele van koronavírus bejegyzèsekkel hogy a második hullám így a második hullám úgy...
Szemèly szerint én jobban hiszek a prevencióban és a tudatos felkészülésben mint abban hogy rettegnünk, félnünk kell valamitől.
Félünk attól hogy elveszítjük a munkahelyüket félünk attól hogy nem lesz bevételünk nem fogjuk tudni eltartani magunkat, betegek leszünk stb... és ezek mind kivètel nèlkül problémákhoz vezetnek a későbbiekben fizikailag, lelkileg, mentálisan.
Szóval ezért én úgy döntöttem hogy én ezt a hullámot újra álmodom és az én software-emet úgy frissítem úgy, hogy elképzelem vizualizálom azt,hogy egy fantasztikus hullámon ülök mint egy Honolulu baba vagy egy Hawaii baba és szörfözök tehát a víz tetején vagyok nem elsüllyedve hanem élvezve ahogy süt a nap. Èlvezve ,hogy szimbiózisban vagyok a csodálatos vízzel és minden áramlásban van ami nekem könnyű örömteli és ragyogó.
Nem azzal foglalkozom hogy féljek-e, tartsak-e valamitől.
Egész egyszerűen csak arra fókuszálok amit teremteni szeretnék.a Van jövő képen, vannak céljaim és erre fókuszálok:)
Azt látom hogy a vízen a szörfdeszkán vagyok és irányítom a szelet irányítom tengert, engedem hogy a nap beragyogjon és látom magam előtt azt a partszakasz azt a célt amit elérni szeretnék!!!
Ha neked nincsenek céljaid, álmaid vagy nem tudod hogy hogyan valósítsd meg, vannak visszatérő blokkjaid én szeretnék ebben segítséget adni Neked.
Szeretnèk segíteni, víziót eléd tárni hogy a félelmek helyett, a gátak helyett végre te is rá pattanj rà a deszkádra!
Amennyiben tetszik ez az ötlet, kérlek tarts velem kövesd az oldalamat a Ragyogó életet a Facebookon vagy A Föld esszenciái oldalt 

mert mind a két oldalon fantasztikus dolgokat fogok megosztani napi szinten illetve ha választanál bármilyen kezelést magadnak amivel könnyebbé teheted a napjaidat akkor azzal kapcsolatosan is bátran keress meg!Várlak szeretettel és alkossunk együtt egy új képet!
Szerintem az óceán elég nagy ès sokan elférünk szörfösök rajta, úgyhogy deszkàkat elő s iràny a part. Velem tartanàl?:)


Van egy kedvenc mesém, ami nekem mindig nagy lökést ad, ha valami új közelít felém, vagy valami újat akarok. Minden bizonnyal ismeritek a Vaiana mesét:) Hallgassátok meg! Én imádom!



Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el